FORMULARI DE RESERVA D’ EQUIPAMENTS MUNICIPALS DE L’AJUNTAMENT DE LLADORRE

DIJOUS 16 DESEMBRE 2021

Aquest mes de desembre ha entrat en vigor una nova metodologia per a reservar dos dels equipaments municipals de l’Ajuntament de Lladorre: la Sala Polivalent de Tavascan i la Sala Polivalent de la Pleta del Prat.

Per tal de reservar aquests equipaments municipals, caldrà omplir el formulari habilitat.

El tràmit per a reservar els esmentats espais es troba a la secció de Destacats de l’Ajuntament de Lladorre, i un cop a dins, podreu veure la informació que els interessats hauran de saber, per així iniciar aquesta gestió.

Un cop omplert el formulari, l’Ajuntament autoritzarà al sol·licitant dels espais municipals, en funció de la disponibilitat, a fer-ne ús, cedint l’espai per al temps sol·licitat .

Les persones o entitats que gaudeixin de la Sala Polivalent de Tavascan i/o de la Sala Polivalent de la Pleta del Prat hauran de firmar i segellar una declaració responsable, i per tant, es faran completament responsables del correcte funcionament d’aquests espais. Així doncs, mitjançant l’entrega de la declaració responsable i la tramesa del formulari es procedirà a la reserva d’un dels dos equipaments municipals.

En definitiva, des de l’Ajuntament s’espera que aquesta nova metodologia faciliti les reserves tant pels usuaris com per l’Ajuntament, i per tant, s’hi puguin desenvolupar diverses activitats que siguin d’interès per tots els veïns i veïnes del municipi, de la vall, i de la comarca; i també per totes aquelles persones que ens venen a visitar.

L'enllaç del formulari és el següent: https://ja.cat/reservalladorre

Al final de la notícia s'adjunta en PDF la declaració responsable.

Fitxers adjunts